środa, 15 października 2014

Piłkarz Akihiro Fernandes



 Cześć mam na imię Andrzej i chcę wam przedstawić nowego kolegę który będzie grał w drużynie piłkarskiej Piraci Forseti dziękuję za dodanie :)





W wieku 9 lat zaczął trenować piłkę nożną a trener wyczuł w tym chłopaku talent i zaczął go motywować do częstszych treningów oraz dłuższych i intensywniejszych. Chłopiec po paru miesiącach już wywalczył sobie miejsce w pierwszym składzie. Z drużyną zdobył łącznie 6 pucharów oraz mistrzostwo ligi juniorów po paru latach był już profesjonalnym piłkarzem o którego biły się profesjonalne kluby piłkarskie. Oprócz talentu do gry w piłkę nożną otrzymał też moc władania 3 żywiołami jednak on o tym nie wie. W tym roku rozegrał się mecz między drużyną Akihiro a zeszłorocznymi mistrzami ligi jednak chłopak nie wiedział że na trybunie siedział trener drużyny piratów Forseti i zagrał wspaniały mecz. Przypieczętował zwycięstwo hattrickiem 4:1 i jego drużyna zdobyła mistrzostwo ligi po meczu i świętowania z drużyną trener obecnej drużyny zawołał  go do siebie, do gabinetu na rozmowę.
-Akihiro to jest trener drużyny Piratów Forseti Talon
-Dzień dobry –podałem rękę trenerowi –czemu zostałem wezwany ? –zapytałem patrząc na Talona.
-Mam dla ciebie propozycję kontraktu, zechcesz spojrzeć ? –podał mi kontrakt do ręki.
Transfer do klubu Piratów Forseti za około 3 miliony oraz regularne występy w 1 zespole a także zostanie kapitanem drużyny  1350 płacy tygodniowo oraz zakwaterowanie w Akademiku.
-Wyczuwam w nim moc –szepnął do siebie Talon –jeszcze bardziej muszę pozyskać tego zawodnika.
-Nowa drużyna ? nowi ludzie ? nowe osiągnięcia do zdobycia a jeszcze mi płacą … -zgoda –wyciągnąłem swój długopis i złożyłem podpis na kontrakcie oraz wyruszyłem w podróż do miasta Forseti.

6 komentarzy: