niedziela, 15 lutego 2015

Gala z okazji 10k wyświetleń!

Luke: Witam wszystkich na naszej niesamowitej Gali z okazji 10 000 wyświetleń! *wyszczerz* Będę ją dla państwa prowadził, razem z moim pomocnikiem...
Mito: Siemanko. Tu Mito. Jak zawsze do pomocy. Pomocna druga dłoń jak chce to każdy nazywać.
Luke: Cieszę się, że zdajesz sobie sprawę, że to ja jestem ten ważniejszy! *klepie Mita po głowie*
Mito: To nie takie straszne jak się wydaje. Jak dla mnie. Choć wolał bym być pierwszy to mam to daleko gdzieś. Nie wyspałem się. To na pewno dla tego. No dobra co dalej?
Luke: Dalej wręczamy nagrody!
Mito: No to zacznijmy od smakowitej nagrody. ,,Dla największej miłośniczki czekolady". Poproszę bębny. *puszcza oczko*
Luke: I nagroda ta idzie do... *pełna napięcia cisza*
Mito: Wielkie brawa dla naszej znakomitej Kiry. No może przesadziłem z tym ,,znakomitej".  *śmieje się*
Kira: *Wchodzi na scenę i rzuca Mitowi mordercze spojrzenie* Dzięki *Ilied przynosi statuetkę złotej czekolady* Szkoda, że to nie jest prawdziwe...
Luke: Dobrze! Czas na kolejną nagrodę! *znika, a razem z nim Kira, po sekundzie pojawia się z powrotem*
Mito: Zastanów my się co chcecie usłyszeń. Eee... tam. Drugą nagrodą jest ,,Dla najseksowniejszej postaci męskiej". Wielkie brawa dla...
Luke: No jasne że dla mnie! *szczerzy się*
Mito: No chyba cię pogięło. Ta nagroda jest przypisana mi! *mówi wprost *
Luke: Jasne że nie! *pokazuje język* Nie znasz się! To ja tu jestem ten ważniejszy!
Mito: Ciekawe, z której strony. Co? * pokazuje środkowy palec*
Kira: *wchodzi na scenę* I nagrodę najseksowniejszej postaci męskiej otrzymuje Matt! Gratulacje!
Luke: C-co? Że niby jak to?! Co ty tu w ogóle robisz?
Mito: C... co? Ja tą nagrodę miałem dostać. To jakaś pomyłka *oznajmia z pogardą*
Luke: Ty? A co ze mną?!
Matt: *wchodzi na scenę i odbiera statuetkę od Ilied* Przeżyjecie. Wierzę w was. *schodzi*
Mito: Matt policzę się z tobą po gali. Lepiej uważaj na siebie. * pokazuje mu język* Teraz czas na nagrodę ,, Najbardziej nie ogarniętą postać". Poproszę o wielkie wiwaty dla...
Luke: YoYo! Wielkie brawa!
YoYo: *uśmiechając się wchodzi po schodach i oczywiście gleba, wstaje i pokonuje schody* To dla mnie zaszczyt, z tego miejsca chciałabym podziękować bardzo...
Mito: No dobrze idźmy dalej. Następną nagrodą jest... ,, Pan i Pani poważna'' Szczerze mówiąc zabawne jest to *śmieje się jak wariat*  Luke jak myślisz kto ją dostanie?
Luke: Popatrzmy... *wyciąga notatki* Nagroda ta idzie do... Mistle i Mita!
Mito: Miło mi. Co uważasz o tym Mistle? Zabawne * śmieje się i przytula Mistle, która wchodzi na scenę*
Mistle: Pan poważny uważa to za zabawne? Cóż za ironia...
Mito: Takiego mnie kochasz. *oznajmia poruszając lewą brwią*
Luke: Wybaczcie, że przerywam wam tę romantyczną scenę... *znika, a razem z nim Mistle, po czym znów się pojawia* Ale musimy przejść dalej. Czas nas goni.
Mito: Coś ty taki marudny? Miałem zamiar jeszcze coś powiedzieć. No cóż, idźmy dalej. Następną kategorią jest ,, Najbardziej podjadana postać". Nie wiem czy dobrze myślę, ale chyba wiem o kogo chodzi.
Luke: Dajesz.
Mito: Przywitajmy wielkimi oklaskami Tatsu.
Tatsu: *wchodzi powłócząc nogami* Jaki mnie zaszczyt kopnął =.=
Luke: Tak, tak, tak, dokładnie, ale mamy napięty plan, więc musimy przejść dalej! Następna nagroda jest dla "Najbardziej zboczonej postaci"!
Mito: Nie mam pojęcia o kogo może w tej kategorii chodzić. Luke dla kogo ta nagroda idzie?
Luke: *przełyka ślinę* Jest to... Stokrotka! *chowa się za Mita*
Mito: *podskakuje przestraszony* Matko ratunku!
Luke: Mamę wołasz? Co za dzieciak...
Mito: Wariat z ciebie jest. Kto się chowa za prowadzącym? To jest kpina. *pokazuje język*
Luke: Powiedział maminsynek.
Mito: Nie jestem. Ej... a może ty jesteś? No dobra przechodzimy dalej. Następną kategorią jest ,,Dla osoby z najdziwniejszymi pomysłami ". Jest nią...
Luke: Will!
Will: Ja dziwne pomysły?! JA?! A które inteligentne przebrało Tatsu za dziewczynę?! *Mito uśmiecha się jak fachowy idiota i każe ją wyprowadzić z sali*
Mito: Dzięki Will za znakomitą przemowę. Niestety goni nas czas. ,, Dla największych wrogów". Są nimi... Luke może ty to powiesz?
Luke: Ale dlaczego ja?
Mito: Dlatego, że tak chcę. *zaczyna się zginać ze śmiechu* No dobra. Ja to powiem. Nagroda idzie dla Luke i Fiera.
Luke: *nadyma policzki* Wielkie dzięki. Fier, możesz sobie ją zatrzymać.
Fier: Jakoś specjalnie mi nie zależy.
Mito: Luke powinieneś być dumny z tego powodu. No dobra. Idźmy dalej. Jak w tym hicie dla dzieciaków. Następną nagrodą jest ,, Dla Leonarda da Vinci w wersji AN". To może być być ciekawe. Poprosimy o oklaski dla...
Luke: Celestii! To było chyba oczywiste...
Celestia: Ja nie mam teraz czasu na odbieranie tych pieprzonych nagród! Później mi podacie, bo żaden z was nie potrafi obsłużyć kamery na tyle dobrze, żeby nie wybuchła!
Mito: ,,Dla najmłodszej postaci" nagroda wędruje do...
Luke: Ilied!
Ilied: *daje Lukowi nagrodę by zaraz ją zabrać z powrotem*
Mito: Było nam bardzo miło. Niestety musimy już kończyć.
Luke: Dokładnie. Czas nas goni.
Mito: Miejmy nadzieje, że spotkamy się na następnej gali.* macha do kamery*
Luke: Dokładnie. Liczymy na to, że dobrze się bawiliście. Do zobaczenia! *macha*

2 komentarze:

  1. Gratki dla wszystkich! *bije brawo* Mam nadzieję, że taka ilość wyświetleń oznacza, że dobrze się tu bawicie! ^^ Oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kurcza fajnie, już +10.000 ^^.Jak miło mi popatrzeć ^^. Gratuluję wszystkim,że wytrzymali do tej cudnej liczby:D

    OdpowiedzUsuń